25 October 2020

Testimonial

Sila lihat bawah untuk beberapa testimonial yang kami dah terima.

Daripada: Facebook Doktor Cinta

Ternyata Mak Dan Ayah Lagi Penting Buat Masa Sekarang.

Terima kasih. Saya bersyukur Allah bagi hati yang kuat untuk hadapi semua ini. Ayah saya dah meninggal dan saya cuma ada mak. Saya rasa berdosa dengan mak saya. Saya terpaksa susahkan mak saya yang dah cukup tua untuk tanggung masalah saya. Dalam hati ini, dah tak ada perasaan dah kat lelaki tu. Hanya ada perasaan nak selesaikan secara elok je, taknak tergantung. Semoga Allah permudahkan semuanya. Jadi, nanti saya akan ceritakan secara elok dan membuat keputusan secara elok. Semoga Allah permudahkan semuanya.

Ameenah Aziz, Facebook Doktor Cinta

Saya Dah Move On Dan Sedar Dia Suami Orang Lain.

Yup betul saya memang dah move on dan menganggap dia sama seperti kawan lelaki yg lain. Ada rasa berdebar mungkin kerana sye sedar akan status dia sebagai suami orang. Saya tak mungkin menyakiti hati perempuan lain. Kini kami berkawan seperti biasa walaupun dia masih lagi menucba untuk tarik perhatian saya. Saya rasa sangat tenang sekarang.

Ira Wikiwiki, Facebook Doktor Cinta

Kini Aku Lebih Terbuka.

Terima kasih. Saya sudah membaca pendapat doktor cinta mengenai masalah saya. Atas nasihat doktor cinta, kini saya tahu bahawa si dia pernah ditipu oleh kekasihnya sebelum ini sehingga mencapai tahap untuk tidak berkahwin sebelum berjumpa dengan saya. Sekarang saya lebih terbuka untuk mendengar apa sahaja yang dapat ingin dibicara oleh si dia dan alhamdulillah kami semakin rapat sehingga saya sudah terbiasa untuk update mengenai aktiviti harian saya kepadanya kerana tidak mahu dia nerasai apa yang pernah dirasakan sebelumnya.

Afiqah Isa, Facebook Doktor Cinta


Daripada: Email Doktor Cinta

Banyak Saya Belajar Sebenarnya.

Thank you. Saya hargai sangat reply dari Dr tentang confession saya tu. Banyak saya belajar actually. Sebelum ni biasalah diri sndri y complicated hehe. Thank you!

MiHah, Email Doktor Cinta


Kongsikan!