8 July 2020

Dapatkan Semula Si Dia Yang Tawar Hati.

Nama: Azri Anuar

Jantina: Lelaki

Hi saya ada msalah tentang percintaan. Sebenarnya saya baru lps break dgn girlfriend saya disebabkan tawar hati. Saya perlukan tips utk dapatkan girlfriend saya balik yg sudah tawar hati. Bnyk cara sdh saya lakukan utk dptkan dia kembali tpi tk berhasil. Ex-girlfriend saya ni jenis klau dia kata A tu A la tiada pilihan lain dah. Tpi saya masih sayang dkt dia saya hnya mampu berharap utk dptkan dia blik dan tidk putus asa. Saya merancang utk berkawan dgn ex-girlfriend saya kembali dan pikat hati dia kembali. Adakah doktor cinta rasa saya boleh dapatkan dia kembali? Klau boleh tolong beri tips utk saya pikat kembali bekas kekasih saya itu. Saya harap doktor cinta balas dgn cpt.

Salam. Benda tawar hati ni susah sikit. Kalau betul dah tawar hati level yang paling tawar, kadangnya buat apa sekalipun susah sangat untuk kembali terpaut. Tapi ini tak bermaksud yang kita patut give up dan tak mencuba langsung. Cinta tak boleh give up. Kena cuba habis baik.

Pertamanya, cuba ingatkan balik tentang segala kenangan diantara korang berdua. Semua kenagan manis, pahit, sedih semua tu cuba ingatkan balik. Biar memori dia yang lakukan kerja supaya dia sendiri sedar semua effort yang dia dah letak untuk hubungan tu selama ni bukanlah satu benda yang patut dipersiakan.

Kedua, cuba pikat dan flirt balik si dia seperti awal di perhubungan dulu. Kalau dulunya masa mula berkenalan bagi hadiah teddy bear, maka kali ni cubalah buat semula benda yang sama. Memori kadangnya boleh jadi faktor yang sangat kuat.

Harap cukuplah dahulu 2 tips. Moga dipermudahkan!

Kongsikan!

2 thoughts on “Dapatkan Semula Si Dia Yang Tawar Hati.

  1. Nama:Mohd Syazwan Rosli
    Jantina: lelaki

    Hai saya ingin bertanyakan tentang girlfriend saya yg dh mengaku sendiri dia dh tawar hati dengan saya disebabkan org ketiga di tempat kerjanya.sebenarnya kami prnah break selama 3 bulan akibat selisih faham dan saya yg mula cari dia balik dan alhamdulillah dia terima saya balik.akan tetapi sejak kebelakangan ini dia telah berubah sedikit demi sedikit dari segi text dan layanan terhadap saya..saya bertanya terus terang dengan dia adakah ini semua disebabkan org ketiga..dia berkata Ya..dan dia pon mengaku yang dia masih sayangkan saya dan pada masa yang sama dia juga kesiannya org ketiga itu.dia berkata yang dia akan cuba tetapkan hati dia untuk saya.saya jadi x keruan walaupon dia brkata sedemikian.sebab saya pernah bertanya kepadanya antara saya dengan org ketiga itu mana lg lebih peratus sayang. dia cakap 50% 50%..dia sering memesan kepada saya yang jangan risau tentang hal ini..dia akan settle benda ini dengan segera..tetapi dia mengaku hari2 still chat dengan org ketiga itu disebabkan kerja di tempat yang sama.dia sendiri berkata dia pon tidak tahu sama ada dia sayangkan org ketiga itu atau kesian..dia cakap dia x faham dengan hati dia sendiri sekarang..boleh x bg tips bagaimana saya nk dptkan hati dia semula seperti dulu2 balik..saya amat sayangkan seikhlas hati saya..

  2. Nama:Isabella
    Jantina:perempuan
    Salam dr cinta. Saya dn dia brcinta slma 2month and kitaorg happy,xprnh gaduh or salah faham. Then tiba2 dia minta space,saya xmarah pun dia and saya beri dia space n time yg dia nak. Saya xcontact dia langsung spnjg 2weeks. But still dia seen status wsp n story ig saya. Then after 2weeks,saya chat dia semula sbb saya rsa itu salah saya slama ni layan dia dingin,xprnh lafazkan sayang dn cinta tu. Saya minta dia beri chance untuk saya usha dia semula,tapi dia kata bukan sekarang. Bila ditanya,dia kata dia still sayang saya dn hubungan kami tapi dia prlukan masa dan ruang. Then saya buat keputusan utk minta putus,but dia xreply smpai skrg.Skrg dah masuk 2 bulan kami tak contact and saya sdg try utk pikat hati dia semula kerana saya sedar saya mencintai dia selama ini. Dia balas dengan dingin mesej saya tetapi rakan2 nasihat yang hubungan kami ni still boleh diselamatkan kerana kami dua2 ego tidak mahu mengalah. Pada pandangan dr cinta,perlukah saya teruskan niat saya memikat dia atau berhenti mengejar dia? Saya buntu dr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *